tiistai 7. elokuuta 2012

Reppureissulle avaruuteen

Tänään luin lehdestä, että maasta lähetetty satelliiti pääsi perille Marsin pinnalle. Ihmellistä.

Minua on aina inspiroinut tietty kaukaisuus ja avaruuden värit. Jos joskus tulee mahdolliseksi lähteä lomalle avaruuteen, meikä on kyllä ensimmäisenä siinä jonossa.


Tässä tietysti ajattelet, että nyky-ihmisille ei sitten mikää riitä. Että kyllä se Etelä-Amerikkakin on ihan siisti reissumesta. Mutta mutta.


Teeppä ajatusmatka Linnunradan käsikirja liftareille -kirjan hengessä. Että jos se onkin joskus mahdollista.


Että jos tässä joku kaunis päivä delfiinit oikeasti lähtevät vetämään. Sitä ei koskaan tiedä. Niin älykästä sakkia ne vaikuttavat olevan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti