"It always seems impossible before it's done."Siltä minustakin tuntui aikaisemmin.Nyt tunnen iloa ja jännitystä. Olen varmaan vuodesta 2007 halunnut perustaa blogin, mutta kysymykset, kuten; entä jos kukaan ei tykkää? Paljastanko liikaa itsestäni?, ovat vaivanneet minua. Nyt hemmetti, voitan pelkoni!
Tämä on minun oma tilani ja iloni. Tulkaa mukaan jos haluatte.
Blogini tulee käsittelemään hidasta elämää ja sen opettelua. Koen, että tässä maailmassa tarvitaan hitauden puolestapuhuja.
Tästä bloggaaminen lähtee. Toivottakaa onnea!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti