Tänään luin lehdestä, että maasta lähetetty satelliiti pääsi perille Marsin pinnalle. Ihmellistä.
Minua on aina inspiroinut tietty kaukaisuus ja avaruuden värit. Jos joskus tulee mahdolliseksi lähteä lomalle avaruuteen, meikä on kyllä ensimmäisenä siinä jonossa.
Tässä tietysti ajattelet, että nyky-ihmisille ei sitten mikää riitä. Että kyllä se Etelä-Amerikkakin on ihan siisti reissumesta. Mutta mutta.
Teeppä ajatusmatka Linnunradan käsikirja liftareille -kirjan hengessä. Että jos se onkin joskus mahdollista.
Että jos tässä joku kaunis päivä delfiinit oikeasti lähtevät vetämään. Sitä ei koskaan tiedä. Niin älykästä sakkia ne vaikuttavat olevan.
Kirjoittaja pohtii jatkuvasti mikä tekee elämästä hyvän. Tykkää lukea elämänkertoja ja ajatella asioita suuressa perspektiivissä.
tiistai 7. elokuuta 2012
perjantai 3. elokuuta 2012
Nelson Mandela sanoi hienosti:
Tämä on minun oma tilani ja iloni. Tulkaa mukaan jos haluatte.
Blogini tulee käsittelemään hidasta elämää ja sen opettelua. Koen, että tässä maailmassa tarvitaan hitauden puolestapuhuja.
Tästä bloggaaminen lähtee. Toivottakaa onnea!
"It always seems impossible before it's done."Siltä minustakin tuntui aikaisemmin.Nyt tunnen iloa ja jännitystä. Olen varmaan vuodesta 2007 halunnut perustaa blogin, mutta kysymykset, kuten; entä jos kukaan ei tykkää? Paljastanko liikaa itsestäni?, ovat vaivanneet minua. Nyt hemmetti, voitan pelkoni!
Tämä on minun oma tilani ja iloni. Tulkaa mukaan jos haluatte.
Blogini tulee käsittelemään hidasta elämää ja sen opettelua. Koen, että tässä maailmassa tarvitaan hitauden puolestapuhuja.
Tästä bloggaaminen lähtee. Toivottakaa onnea!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


